maanantai 21. marraskuuta 2016

Tilannekatsaus

Huhhuh! Aika kuuluu hirvittävää vauhtia!

Viime aikoina lukeminen on taas nyt jäänyt hieman taka-alalle. Totesin, etten saa Helmetin kirjahaastetta suoritettua vuoden loppuun mennessä  ja sen kanssa olen tässä tuskastellut. 17 kirjaa olisi vielä lukematta ja vähän päälle kuukausi aikaa. Jopa minun kaltaiselleni himolukijalle aika kova tehtävä, plus mielestäni jäljelle jäävät kirja-aiheet ovat hieman tylsähköjä ja tuntuu että olen niiden kanssa jo pidemmän aikaa tuskastellut.

Joten annoin itselleni siis vapaakortin! Jos luen vielä jotain Helmetin lukuhaastetta koskien, niin hyvä! Jos en, niin maailmani ei siihen kaadu!

Yksi syy minkä takia lukeminen on jäänyt nyt taka-alalle on ollut kauhea kiire kaikkien muiden aikaa vievien juttujen kanssa. Olen tutustunut useaan mielenkiintoiseen poadcastiin viime aikoina, ja ne ovat vieneet vapaa-aikaani lukemiselta, sekä useampi dokumentti on netflixissä ollut myös nyt tiukan seurannan alla.
Myös töissä olen ollut aika tiheästi viime aikoina, ja vapaa-aika on jäänyt aika vähälle. Kotiin kun on tullut ei ole siihen kirjaan jaksanut keskittyä.

Kävin kyllä kirjastossa, josta poimin muutaman mielenkiintoisen kirjan luettavaksi! Bob Dylanin elämänkerta, sekä yksi toinenkin tosi tapahtumiin perustuva kirja lähti mukaan luettavaksi. Niistä saatte myöhemmin lukea siis postaukset.

Ihania lukuhetkiä sinne kaikille! Ei oteta sitä lukemistakaan niin vakavasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti