perjantai 3. marraskuuta 2017

Halloween lukuhaaste

Kirjakissan hostaama Halloweenin lukuhaaste on nyt ohi! Minun oli tarkoitus lukea enemmän ehkä hieman teemaan sopivia kirjoja, mutta laskin nyt murhamysteerit ja dekkarit Halloweenin teeman mukaisesti, koska..noh..murha, kuolema, Halloween... Pitääkö sitä selitellä enempää?

Sain tosiaan vain kaksi kirjaa luettua haasteen aikana:

Mons Kallentoftin - Viides vuodenaika, josta voit lukea pidemmän postauksen täältä

ja

Emelie Scheppin - Ikuisesti merkitty, josta on tulossa parin päivän sisällä tarkempi postaus

Olen vähän pettynyt itseeni, ehdin lainaamaan yhden oikeasti teemaan sopivan kirjan, mutta kaikkien Lokakuun kiireiden takia en kerennyt sitä edes aloittamaan. Toisaalta huomasin haasteenkin myöhässä, melkein kuun puolessavälissä, koska olen niin huono olemaan aktiivinen seuraamaan näitä juttuja! NOTE TO SELF: ole aktiivisempi! 

Olin itseasiassa myös miettinyt, että olisin voinut lukea uudestaan Pikku Vampyyri-kirjoja, sillä ne ovat täysin ihana klasikkoja (ainakin minulle) ja vie minut uudestaan ala-asteelle, jossa opettajamme luki niitä luokalle. Harmittelen nyt, että ne jäivät välistä, tämä olisi ollut loistava tilaisuus uppoutua taas niihin.


Tämä haaste oli kyllä ihan mahtava idea, ja todella ihanan sopiva Lokakuuhun!

2 kommenttia:

  1. Tässä haasteessa onneksi jokainen lukija sai itse määritellä miten kirjat liittyivät teemaan. :)

    Olethan huomannut jo lukuhaasteita listaavan blogin Hasstavaa lukemista? Sinne kirjataan ajantasaisesti kaikki kirjablogistaniassa pyörivät haasteet. http://haastavaalukemista.blogspot.fi/

    Minulla on huojuva pino omia lapsuussuosikkeja ja lastenkirjaklassikoita hyllynreunalla, sillä vedän myös sellaista haastetta kuin Ajattomia satuja ja tarinoita 2. Sen pitin alun perin päättyä jo helmikuussa 2018, mutta sain yllättäen töitä ja olen aikeissa jatkaa haasteen puolesta vuodesta vuoden mittaiseksi, eli päättyykin vasta elokuun lopussa. Jos siis haluat lukea Pikku vampyyrejä siihen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin mennyt tuo sivu ohi! Kiitos kauheasti tiedosta, ehkä pysyn nyt paremmin kärryllä! :D

      Poista