maanantai 13. helmikuuta 2017

Yhden vanha!

En voi uskoa, että olen saanut pidettyä tätä pystyssä jo yhden vuoden ajan! Kuinka hullun nopeasti aika meneekään. Eniten varmaan olen yllättynyt siitä kuinka aktiivisesti olen jaksanut päivitellä, ja siitä kuinka en ole kyllästynyt tähän muutamassa kuukaudessa, niinkuin niin moniin muihin projekteihini! Johtuu varmaan siitä, että oikeasti pidänkin tästä, ja nautin niin paljon kirjojen lukemisesta, ja tänne kirjoittamisesta.

Lauantaina juhlin ystäväni J:n kanssa blogin synttäreitä. Olen pitkin vuotta J:ltä kysellyt palautetta blogini suhteen, sillä tiedän että hän kyllä sanoo jos olen aivan paskasti kirjoittanut (ja tässä ei nyt puhut niistä miljoonista pisteistä ja pilkuista, jotka on väärässä paikassa.. TIEDÄN että ne on todennäköisesti
sijoitettu väärin. Se on valitettavasti minulle ikuinen ongelma) ja hän on muutenkin lähes ainoa läheisistä ystävistäni, joka on lukemisen suhteen yhtä fanaattinen kuin minä. Joten olis siis luonnollista, että juhlisin hänen kanssaan blogini syntymäpäiviä. Kävimme siis kiertelemässä Helsingissä antikvariaatteja, shoppailimme teetä ihanasta teekaupasta ja kävimme syömässä fisuja ja raneja. Päivä oli ihan täydellinen!
Antikvariaateista tarttui jotain jopa mukaankin. Ei kylläkään mitään kovin vanhaa, vaan vähän uudempaa kirjallisuutta:

Lianne Moriarty- Tavalliset pikku pihajuhlat

JA

Shari Lapena - Hyvä naapuri

Nämä oli sellaiset blogi synttärilahjat/tsemppauslahjat itselleni. Odotan innolla, että pääsen lukemaan näitä. Ne saavat nyt hetken vielä odotella sillä pari muuta kirja odottaa  nyt pikaisesti lukemista (eli siis kirjastomaksut kertyvät, koska en saa enää uusittua kyseisiä kirjoja, ja ne ovat vielä vaiheessa)


(Leivoin mokkapaloja, ja siinä välissä kun pelti oli uunissa ,muistin että en laittanut taikinaan margariinia.. onko se niin olennaista? Olisin halunnut kuvan leivonnaisesta jossa on kynttilä, mutta en löytänytkään kynttilöitä.. noh, aina ei voi voittaa!)


Hyvää syntymäpäivää Taru ja Kirja!






2 kommenttia:

  1. Erittäin myöhästyneet onnittelut 1-vuotiaalle!
    Olen juuri aloittanut tuon Moriartyn kirjan ja korkealla on odotukset:)

    VastaaPoista